آنچه درباره ظروف بسته بندی خشکبار می‌دانید؟

ظروف بسته بندی خشکبار و انواع آن

نایلون های پلاستیکی در گذر زمان

در گذشته از نایلون برای بسته بندی خشکبار استفاده می‌شد. اما به مرور زمان با بالا رفتن دانش متوجه آن شدند که نایلون‌های پلاستکی بسیار خطرناک بوده و یک خطر بزرگ برای طبیعت و انسان می‌باشد، به مرور زمان و تولید انواع مختلفی از ظروف بسته بندی خشکبار ، تحولی بزرگی در صنعت بسته بندی خشکبار رخ داد.

در حال حاضر ظروف خشکبار در انواع گوناگون و اندازه های متفاوت به بازار عرضه می شوند. اما نکته حائز اهمیت در انتخاب این ظروف توجه به کیفیت آن ها است. زیرا در صورتی که این ظروف از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشند، در مدت زمان کوتاهی پس از بسته بندی طعم و رنگ خشکبار تغییر خواهد کرد. با توجه به این که ظروف بسته بندی انواع مختلفی دارند و هر کدام از آن ها نیز کاربرد های مختلفی دارند، بر آن شدیم تا در این مقاله به معرفی انواع بسته بندی خشکبار بپردازیم. با ما در ادامه همراه باشید.

انواع بسته بندی های خشکبار

بیشتر ظروف هایی که برای بسته بندی خشکبار استفاده می‌شود و همچنین رضایت همگان را در این صنف جلب کرده است، تولید کارنجات داخل کشور می‌باشد. در ادامه قصد داریم با چند مورد از رایج ترین بسته بندی‌های خشکبار را به شما معرفی کنیم

ظروف فلزی بسته بندی خاتم

ظروف فلزی خاتم یکی از مناسب ترین گزینه های بسته بندی آجیل می‌باشد. با توجه به این که جنس این ظروف از فلز است، نسبت به ظروف دیگر بسیار مقاوم هستند و از خرد شدن آجیل در برابر هرگونه ضربه جلوگیری می کنند.

این ظروف در اشکال متنوعی مانند دایره‌ای ، مستطیلی و حتی مثلثی موجود هستند. علاوه بر ظاهر زیبا ، یکی از مهم ترین مزیت های ظروف فلزی خاتم ، افزایش کیفیت و ماندگاری محصولات داخل آن است. البته کاربرد این ظروف تنها برای بسته بندی آجیل و خشکبار نیست و در بسته بندی زعفران نیز به شکل گسترده‌ای مورد استفاده قرار می گیرند.

ظروف پلی کریستال خشکبار

یکی از ظروف پر کاربرد در انواع بسته بندی خشکبار، ظروف پلی کریستال است. این ظروف از جنس پلی استایرن ساخته می‌شوند و نسبت به شیشه شکنندگی کمتری دارند. با توجه به این که این ظروف شفاف هستند و محصول داخل آن مشخص است، در بسته بندی زعفران ، میوه های خشک و حتی شیرینی مورد استفاده قرار می‌گیرند تا مشتری محتویات داخل ظرف را به خوبی مشاهده کند.

این ظروف در انواع و اندازه های مختلف و برای تمامی سلیقه ها در بازار موجود هستند و یکی از انواع ظریف و زیبای ظروف بسته بندی خشکبار به شمار می روند.

ظروف بسته بندی پلاستیکی

با توجه به این که وزن ظروف پلاستیکی کم است، نسبت به ظروف دیگر بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. البته علاوه بر سبک بودن، قیمت این ظروف هم بسیار مقرون به صرفه است و از آن ها می توان در بسته بندی انواع خشکبار مانند میوه خشک ، پسته ، بادام ، مغز گردو و … استفاده کرد.

این ظروف در کیفیت های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. با توجه به این که خشکبار باید به روش بهداشتی و در ظروف مرغوب نگهداری شود، باید از بسته بندی آن ها در ظرف هایی که از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند، اجتناب کرد.

باکس های چوبی

یکی دیگر از پر کاربرد ترین ظروف بسته بندی خشکبار ، باکس چوبی است. این ظروف در اغلب موارد و برای کاهش هزینه تولید، از MDF ساخته می‌شوند. این ظروف در طرح های بسیار متنوعی ساخته می شوند.

ظروف چوبی خشکبار بیشتر برای مصارف کادویی مورد استفاده قرار می گیرند و در سال های اخیر نسبت به سایر  بسته بندی ها بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند. البته باکس های چوبی به دلیل شکیل بودن، در بسته بندی محصولات صادراتی نیز استفاده می شوند. این ظروف در طرح های مختلفی مثل طرح خاتم کاری در بازار موجود هستند که قیمت ظروف چوبی خاتم کاری شده نسبت به سایر طرح ها کمی گران تر است.

بسته بندی خشکبار با پاکت کاغذی

یکی از روش های مقرون به صرفه برای بسته بندی خشکبار استفاده از پاکت های کاغذی است. پاکت های کاغذی از دیرباز در بسته بندی مورد استفاده قرار می گرفتند و در حال حاضر نیز با اندکی تغییر و طراحی زیباتر در بازار موجود هستند.

پاکت های بسته بندی در مدل های مختلف و جذابی تولید می شوند که پاکت پنجره دار و پاکت زیپ دار از نمونه های پر کاربرد آن ها هستند. علاوه بر این که خشکبار را می توان با کیفیت مناسب در پاکت های کاغذی نگهداری کرد، به جلوگیری از آلودگی محیط زیست هم کمک خواهد شد.

قیمت ظروف بسته بندی خشکبار

قیمت این ظروف به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. در حالت کلی قیمت این ظروف بر اساس جنس ، اندازه و طرح تعیین می شود. علاوه بر این یکی از موارد تاثیر گذار در قیمت این ظروف ، کیفیت مواد اولیه به کار رفته در آن ها است.

از طرف دیگر تعداد خرید ظروف بسته بندی نیز در قیمت آن تاثیرگذار است. هر چقدر تعداد خرید ظروف بیشتر باشد ممکن است شامل تخفیف بیشتری شود و از قیمت نهایی کاسته شود.

خرید انواع ظرف بسته بندی خشکبار

امروزه یکی از راه های رایج برای خرید هر محصولی، از جمله ظرف های بسته بندی خشکبار ، خرید آن به صورت آنلاین و از طریق فروشگاه های اینترنتی است. یکی از مهم ترین مزیت های خرید اینترنتی صرفه جویی در وقت و هزینه است. شرکت بسته بندی الماس دانه جهت جلب رضایت مشتریان خود انواع ظروف بسته بندی حبوبات، برنج، قند، شکر و خشکبار را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت ارائه می دهد.

طراحی تمام محصولات در این مجموعه منحصر به فرد بوده و تمام ظروف بسته بندی خشکبار با جدیدترین تجهیزات موجود تولید می شوند. یکی دیگر از مهم ترین مزیت های رقابتی این مجموعه انجام خدمات بسته بندی و ارسال سفارش در کمترین زمان ممکن است. همچنین شما می توانید هنگام خرید از مشاوره کارشناسان شرکت الماس دانه بهره مند شوید تا بتوانید در مورد انواع ظروف بسته بندی اطلاعات لازم را به دست بیاورید.

Mohammad Shojaie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

طراحی، اجرا و سئو "دو هشت" dohasht

www.dohasht.com