چگونه تغذیه سالم داشته باشیم

تغذیه سالم

مردم در سراسر جهان دوست دارند که از سلامتی برخوردار باشند. برای بسیاری از افراد ، این به معنای کنترل وزن آنها از طریق تغییر سبک زندگی، از جمله عادات غذایی است. یکی از سوالات متداولی که مصرف کنندگان می پرسند این است: “چگونه می توانم مقدار کافی مواد مغذی روزانه را بدست آورم در حالی که سعی می کنم با مصرف کالری کمتری وزنم را کنترل کنم؟ چگونه تغذیه سالم داشته باشم؟”

حتی اگر برخی از افراد تصور كنند كه دریافت تمام مواد مغذی مورد نیاز بدن شما به معنای خوردن حجم زیادی از غذا است، اما این نحوه كار نیست. با انتخاب سالم تر ، هنوز می توانید مواد مغذی مورد نیاز را بدون افزودن کالری غیرضروری دریافت کنید.

بخشی از راه حل ارائه گزینه های مغذی مقرون به صرفه به مشتریان است ، اما بخشی دیگر مربوط به پاسخگویی به تقاضای بیشتر مصرف کنندگان در زمینه غذاهای سالم است. یک مکان خوب برای شروع درک یک مفهوم تغذیه سالم است: تراکم مواد مغذی.

تغذیه سالم

تراکم مواد مغذی چیست و چرا اهمیت دارد؟

تراکم مواد مغذی معیاری است برای میزان تغذیه شما در هر وعده یا کالری خورده شده. این یک معیار مهم برای ایجاد یک رژیم غذایی سالم است.

هنگام انتخاب بین دو ماده غذایی با مقدار کالری یکسان ، انتخاب مواد غذایی دارای مواد مغذی بالا می تواند پروتئین ، فیبر ، چربی های سالم ، ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن شما را هر روز تأمین کند ، در حالی که انتخاب کم مواد مغذی ممکن است کالری خالی از بدن را تأمین کند. شکر و چربی اشباع شده بدون هیچ ماده مغذی قابل توجه دیگری.

نحوه تغذیه Herbalife از مفهوم چگالی مواد مغذی استفاده می کند

دکتر آدام درنوفسکی ، استاد اپیدمیولوژی در دانشگاه واشنگتن ، شاخص مواد مغذی غنی (NRF) ، ابزاری متریک رسمی برای اندازه گیری تراکم مواد مغذی غذاها و همچنین وعده های غذایی را ایجاد کرده است. این ابزار معمولاً توسط شرکتهای غذایی برای تعیین اهداف مواد مغذی هنگام تولید محصولات جدید مورد استفاده قرار می گیرد.

شاخص NRF بر پروتئین ، فیبر و چند ریز مغذی اصلی تأکید دارد که مردم به عنوان عامل اصلی محاسبه با توجه به محدود کردن چربی اشباع ، قند و سدیم ، در رژیم غذایی خود فاقد آن هستند. ما در Herbalife Nutrition تحقیقی با هدف شناسایی شاخص بهینه NRF برای یک وعده غذایی و یک روزه با استفاده از یک نمونه منوی سالم 7 روزه تهیه شده توسط وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) انجام دادیم.

نتایج این مطالعه نشان داد که شاخص NRF متوسط ​​حدود 37/100 کیلوکالری در هر وعده و میانگین شاخص NRF روزانه در حدود 460 است. این شاخص های NRF را می توان برای ارزیابی سلامت یک وعده غذایی و میزان مصرف روزانه در نظر گرفت.

علاوه بر این ، ما برای تعیین شاخص NRF مرجع برای میان وعده های پروتئینی (PS-NRF) ، ابزار متریک را با شناسایی و انتخاب متداول ترین ریز مغذی ها در غذاهای پروتئینی کمی محاسبه کردیم. نتایج ما نشان داد که ویتامین A ، ویتامین D و کلسیم متداول ترین ریز مغذی ها در غذاهای پر پروتئین هستند. پس از تجزیه و تحلیل تراکم مواد مغذی بیش از 160 میان وعده پروتئینی که بیشتر مصرف می شود ، یک شاخص PS-NRF حدود 12/100 کیلوکالری پیدا شد و می توان از آن به عنوان شاخص PS-NRF مرجع برای شناسایی میان وعده های پروتئینی سالم استفاده کرد.

تغذیه سالم

اطلاعات بیشتر ، تصمیمات بهتر

در نهایت ، این متخصص تغذیه میگوید: درک اطلاعات تغذیه ای موجود در برچسب های مواد غذایی می تواند افراد را قادر به تصمیم گیری دقیق تر در مورد غذا خوردن کند ، از بین انواع غذاها و نوشیدنی ها که دارای چگالی مواد مغذی بیشتری در طول روز هستند ، تصمیم بگیرند.

ما به عنوان یک شرکت جهانی تغذیه ، پیشرفت علوم تغذیه ای محققان را از نزدیک رصد می کنیم و تئوری های آنها را در عمل برای تولید محصولات غنی از مواد مغذی اعمال می کنیم. محاسبه شاخص های NRF مرجع برای وعده های غذایی سالم و میان وعده های پروتئینی راهنمای توسعه محصول ما را فراهم می کند تا محصولات ما همچنان دارای مواد مغذی غنی باشند در حالی که کالری های غیر ضروری اضافه نمی کنند.

ما واقعاً اعتقاد داریم که راه اطمینان از انتخاب سالم ادامه دادن به آموزش مصرف کنندگان در مورد چشم انداز همیشه در حال پیشرفت علوم تغذیه است.

Mohammad Shojaie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

طراحی، اجرا و سئو "دو هشت" dohasht

www.dohasht.com