بسته بندی برنج

بسته بندی برنج

گروه کارخانجات الماس دانه در زمینه بسته بندی محصولاتی همچون شکر، قند شکسته، حبوبات و برنج فعالیت میکند. در بین محصولات عرضه شده توسط شرکت الماس دانه، برنج با بسته بندی در وزن های مختلف موجود می باشد.برنج بسته‌بندی شده توسط شرکت الماس دانه با دقت بالا و کاملا بهداشتی عرضه می گردد.

شما میتوانید برای خرید برنج بسته بندی شده الماس دانه به صفحه برنج مراجعه نمایید و با مشاوران ما جهت خرید عمده بسته بندی حبوبات ارتباط برقرار نمایید. لازم به ذکر است که بسته بندی برنج عرضه شده کارخانجات الماس دانه، در وزن های مشخص شده و بر اساس نیاز شما قابل سفارش خواهد بود.

شاید در وهله اول برای کسانی که با برنج الماس دانه آشنایی ندارند سوال پیش بیاید که منظور از برنج، برنج ایرانی است یا برنج خارجی؟

برنج عرضه شده توسط کارخانجات بسته بندی الماس دانه هم به صورت ایرانی و هم به صورت خارجی عرضه می گردد. نکته قابل تامل این است که برنج الماس دانه بالاترین کیفیت را پوشش میدهد.

درباره بسته‌بندی

تاریخچه نگهداری مواد غذایی، به ۵۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح می‌رسد. می‌توان گفت که بسته‌بندی مواد غذایی، خود نیز یک روش نگهداری محسوب می‌گردد. بدیهی است که بسته‌بندی غلط مواد غذایی،‌ منجر به ضایع شدن تمام زحماتی می‌گردد که برای تولید آن فرآورده صرف شده است.

تعریف بسته بندی

محافظی که سلامت کالاهای محتوی خود را از مرحله پس از برداشت، تولید، تا مصرف (نگهداری یا انبارمانی) حفظ می‌کند ، یا به معنی ساخت، تهیه و تعبیه ظرف یا محافظی است که سلامت کالاهای مظروف یا محتوی خود را در فاصله زمانی بعد از برداشت، تولید و در مرحله حمل و نقل، انبارداری، توزیع تا مصرف نهایی حفظ کند و از صدمات و خطرات احتمالی فیزیکی (ضربات، لرزش، فشار، ارتعاش) یا شیمایی جلوگیری می‌کند.

بسته بندی، نقش‌های زیادی علاوه بر نگهداری انجام می‌دهد. یکی از زمینه‌های پویا و دینامیک بسته‌بندی، به فروش رسیدن مواد غذایی در بازار رقابت و تجارت است، مشخص کردن چهره کالا، رساندن پیام تولید کننده به خریدار، مشخص کردن شخصیت محصول، محافظت … از نقش‌های بسته‌بندی است.

انواع بسته‌بندی‌های برنج در کشورهای صادر کننده برنج:

شامل: بسته‌های معمولی گونی، کیف، پلاستیک و همچنین بسته‌های واکیوم است. برنج پارابویلد بوسیله در سلفوان بسته‌بندی می‌شود، همچنین بسته‌های (boil-in-bag) نیز از انواع دیگر بسته‌بندی است.

ماشین آلات و تجهیزات خط بسته بندی

۱-سیستم‌های خطی بسته‌بندی در کشور مالزی از سال ۱۹۹۲، مستقر شد. سیستم‌های خطی، برای بسته‌بندی، فرآوری، کد گذاری و ماشین‌های نشانه‌گذاری، به کار گرفته می‌شوند. همچنین ماشین‌های بسته‌بندی، برای غذاهای جامد،‌ دانه‌ای و پودری نیز اختصاص یافته‌اند. خط کامل آن شامل ماشین‌های بسته‌بندی اتوماتیک بصورت افقی و عمودی است، که برای بسته‌های قابل ارتجاع با سه بخش درزبندی به صورت بالش و قابل استفاده برای برنج می‌باشد.

مدیر مدیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

طراحی، اجرا و سئو "دو هشت" dohasht

www.dohasht.com