معرفی بهترین قرص سویا برای درمان پوکی استخوان در یائسگی

قرص سویاگل، معروف‌ترین قرص سویا برای درمان عوارض یائسگی

قرص سویاگل محصول گل دارو یکی از بهترین قرص‌های سویای موجود در بازار برای درمان عوارض و کاهش نشانه‌های یائسگی است. هر بسته قرص سویا گل حاوی ۳۰ عدد قرص سویا است. هر عدد از این قرص‌ها حاوی ۵۰ میلی گرم ایزوفلاون سویا است. استفاده از قرص سویا سویاگل دارو منتج به بهبود علائم یائسگی مثل گرگرفتگی و تعریق شبانه می‌گردد و از طرفی در کنترل تعادل هورمونی نیز مؤثر است. برای قرص سویاگل عوارضی ذکر نشده است و مصرف آن به سلامت استخوان‌ها که در اثر یائسگی در معرض خطراتی همچون پوکی هستند نیز کمک می‌کند.

فواید قرص سویاگل

  • کمک به کاهش نشانه‌های یائسگی اعم از تعریق شبانه و گرگرفتگی
  • مؤثر در بهبود سلامت استخوان‌ها
  • کمک به کنترل تعادل هورمونی

کپسول سویا سویگان، حاوی عصاره خالص سویا برای پیشگیری از پوکی استخوان

کپسول سویا سویگان گیاه اسانس حاوی ۶۰ عدد قرص سویا است که در پیشگیری از پوکی استخوان و خفیف شدن علائم یائسگی تأثیر بسیار زیادی دارد. هر عدد کپسول سویگان حاوی ۵۰۰ میلی گرم عصاره سویا است و مصرف ۱ تا ۲ از آن بعد از هر وعده غذایی می‌تواند به عنوان یک مکمل غذایی و یک گزینه عالی برای پیشگیری از عوارض یائسگی عمل کند. اگر به دنبال داروی مناسبی برای کاهش عوارض یائسگی خصوصاً پوکی استخوان هستید کپسول سویا سویگان، حاوی عصاره طبیعی دانه‌های سویا، می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

فواید و خواص کپسول سویگان

  • تخفیف علائم یائسگی
  • پیشگیری از پوکی استخوان
  • پیشگیری از سرطان
  • مؤثر در پیشگیری بیماری‌های قلبی و عروقی و مشکلات گوارشی

کپسول منو اورت، گزینه‌ای جایگزین برای قرص سویا

کپسول منو اورت یکی دیگر از مکمل‌های دارویی است که برای کاهش مشکلات دوران یائسگی خصوصاً پوکی استخوان مورد استفاده قرار می‌گیرد. همانطور که اشاره کردیم قرص سویا می‌تواند فواید بسیار زیادی در کاهش عوارض یائسگی خصوصاً پوکی استخوان داشته باشد و عوارض خاصی نیز برای آن شناسایی نشده است؛ اما در شرایط خاصی ممکن است بعضی از افراد به دلایل مختلفی نتوانند از قرص‌های حاوی عصاره سویا استفاده نمایند. برای مثال افرادی که سابقه سرطان سینه یا آسم دارند یا دارای مشکلات تیروئیدی هستند، ممکن است به دستور پزشک نتوانند از فراورده‌های حاوی سویا از جمله قرص سویا استفاده نمایند.

در چنین شرایطی کپسول منو اورت یوروویتال می‌تواند گزینه جایگزین قرص سویا باشد. این کپسول حاوی کلسیم، ویتامین D3 و ایزوفلاون های استخراج شده از سویا بوده و برای کاهش علائم یائسگی از جمله پوکی استخوان مناسب است. شما می‌توانید همین حالا قرص Meno Avert یوروویتال را برای درمان عوارض یائسگی و پوکی استخوان از داروخانه مفید طب به صورت آنلاین خریداری نمایید.

خواص کپسول منو اورت یوروویتال

  • کاهش علائم یائسگی (گرگرفتگی و نوسان خلق و خو)
  • پیشگیری از ابتلا به پوکی استخوان
  • برخورداری از کلسیم و ویتامین D3

بهترین قرص سویا را از ما بخواهید

در این مقاله سعی کردیم شما را بیشتر با خواص سویا برای دوران یائسگی و تأثیر آن در تقویت استخوان‌ها آشنا کنیم. هرکدام از محصولات معرفی شده در این مطلب ویژگی‌هایی دارند که به جلوگیری از عوارض دوران یائسگی کمک می‌کند

Mohammad Shojaie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

طراحی، اجرا و سئو "دو هشت" dohasht

www.dohasht.com