بهترین کیسه برای بسته بندی برنج کدام است؟

کیسه برنج

یکی از نکات مهم هنگام خرید کیسه برنج توجه به این موضوع است که دلیل شما از خرید کیسه برنج چیست، چراکه کیسه های برنج در جنس‌های مختلف دارای کاربردهای متنوع هستند.

یکی از نکات مهم هنگام خرید کیسه برنج توجه به این موضوع است که دلیل شما از خرید کیسه برنج چیست، چراکه کیسه های برنج در جنس‌های مختلف دارای کاربردهای متنوع هستند.

به‌عنوان‌مثال کیسه برنجی که برای فروش در مغازه استفاده می­شود با کیسه ه­ای که برای برنج تازه کشت‌ شده استفاده می‌­شود متفاوت است؛ بنابراین برای بسته بندی برنج خود باید این نکات را در نظر بگیرید و باید با توجه به نیاز خود بهترین کیسه برنج را انتخاب کنید.

حال در ادامه قصد داریم تا شمارا با انواع کیسه­ های بسته بندی برنج آشنا کنیم تا بتوانید با توجه به نیاز خود بهترین کیسه برنج را خریداری کنید.

انواع کیسه­ های بسته بندی برنج

بسته بندی برنج باید به‌گونه‌ای باشد که از برنج در برابر رطوبت و آفات محافظت کند و بتواند تا مدت طولانی برنج شمارا تازه نگه دارد.

کیسه برنج کنفی

کیسه کنفی از الیاف گیاه کنف ساخته می­شود. به دلیل همین ساختار، این کیسه جزو کیسه‌های دوستدار محیط ­زیست است. پس اگر شما نیز از دوستداران محیط‌ زیست هستید، کیسه برنج کنفی می­تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. کیسه برنج کنفی از دوام بالایی برخوردار است و همچنین قابلیت تنفس بسیار خوبی دارد و به دلیل جنس پارچه­ای که دارد قابل شستشو نیز است. از کیسه­ های کنفی در تمامی مراحل تولید برنج می­توان استفاده نمود.

کیسه برنج متقال

متقال نوعی پارچه است که از الیاف گیاه کتان ساخته می­شود. کیسه برنج متقال مانند کیسه‌های کنفی دوستدار محیط­ زیست است و هیچ­گونه ضرری برای طبیعت ندارد. همین‌طور نسبت به کیسه برنج کنفی لطافت بیشتری دارد و استحکام بالایی نیز دارد.

از طرفی کیسه برنج متقال به دلیل قابلیت چاپی که دارد و قیمت مقرون‌ به‌ صرفه آن طرفداران زیادی پیدا کرده و گزینه مناسبی برای تبلیغ برند شما است.

کیسه برنج اسپان باند

کیسه برنج اسپان باند که به آن کیسه­ های فوم رنگ هم گفته می­شود از پارچه اسپان تشکیل می­شود که نسبت به دیگر پارچه‌ ها وزن سبک­تری دارد و همچنین استحکام بسیار خوبی نیز دارد. از ویژگی ­های پارچه اسپان می‌توان به خاصیت ضد آب بودن آن اشاره کرد. همچنین این پارچه در برابر آلودگی ­ها و نور مقاومت خوبی دارد و از برنج شما به­ خوبی محافظت می­کند.

این پارچه قابل بازیافت است و حداکثر تا 90 روز در طبیعت باقی می­ماند. همچنین کیسه برنج اسپان (فوم رنگ) مانند کیسه‌های متقال قابلیت چاپ دارند و شما می­توانید با سفارش چاپ اختصاصی خود در شرکت تورنگ چاپ از بستر تبلیغاتی آن نیز بهره ببرید و با حداقل هزینه فروش بیشتری داشته باشید.

فروش کیسه اسپان یا فوم رنگ در شرکت تورنگ به 3 صورت عمومی، اختصاصی و ساده انجام می­شود.

کیسه برنج نایلونی

از دیگر کیسه­ های موجود در بازار برای بسته بندی برنج کیسه‌های نایلونی می­باشند. این کیسه­ ها برخلاف کیسه برنج‌های پارچه­ای دوستدار محیط‌زیست نیستند و دیرتر تجزیه می­شوند؛ اما باوجوداین دلیل بازهم از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و طرفداران زیادی دارند. از مزیت­ های کیسه برنج نایلونی مقاومت بالا و خاصیت شکل‌پذیری بسیار خوب آن است. همین­طور قیمت آن نسبت به کیسه­ های پارچه­ای ارزان­تر است.

در آخر باید گفت انتخاب بهترین بسته بندی برنج به عوامل مختلفی بستگی دارد و از همه مهم­تر اینکه قصد شما از خرید کیسه برنج چیست نکته بسیار مهمی است. در این مقاله سعی کردیم تا در مورد انواع بسته‌بندی‌های برنج صحبت کنیم و مزایا و معایب هرکدام را بازگو کنیم.

Mohammad Shojaie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

طراحی، اجرا و سئو "دو هشت" dohasht

www.dohasht.com