برون سپاری یا Outsourcing چیست؟

اوت سورس چیست

برون سپاری یا اوت سورسینگ (Outsourcing) یک توافق بین دو طرف است که بر اساس آن طرف دوم هر گونه فعالیت که می تواند تولید محصولات یا ارائه خدمات باشد، را انجام می دهد که طرف اول نیز توانایی انجام آن را دارد؛ با این وجود آن کار یا خدمات را اوت سورس می کند. در ادامه با اوت سوریسنگ بیشتر آشنا خواهیم شد.

مبحث اوت سورسینگ از کجا آمد؟

برون سپاری از سال 1989 زمانی که انتشارات شروع به خرید خدمات حروفچینی و چاپ از اشخاص ثالث کردند، به یک استراتژی تجاری رسمی تبدیل شد. شرکت ها به دلایل متعددی به برون سپاری روی می آورند که مهمترین آنها عبارتند از: کاهش هزینه ها، زمان و خطرات، بهبود کیفیت با تمرکز بر فعالیت های کلیدی، کسب تخصص و دانش که در بازار محلی موجود نیست و مدیریت منابع برای استفاده بهینه.

معایب اوت سورسینگ

مانند هر مسئله ی دیگری، برون سپاری یا اوت سورسینگ هم معایبی را با خود به همراه خواهد داشت.

از جمله موارد منفی برون سپاری می توان به این مورد اشاره کرد که زمانی برای امضای قراردادها به کار، هزینه ها و رویه های قانونی بیشتری نیاز است و نمی توان کارها و خروجی را با شفافیت مشخص نمود. همچنین با ایجاد فرصت های شغلی در خارج، بیکاری در بازار محلی را تشویق می کند و عملیات در مراحل تولید محصول یا ارائه خدمات را در معرض افشای اسرار تجاری و نشت به دلیل برخورد با اشخاص ثالث قرار می دهد.

برون سپاری در بسته بندی محصولات

حال که با مفهوم اوت سورس بیشتر آشنا شده اید؛ لازم است که کمی به حوزه اوت سورس یا برون سپاری، به صورت تخصصی تر توجه کرده و در حوزه بسته بندی محصولات و اوت سورس و همکاری کارمزدی بیشتر صحبت کنیم.

وقتی در مورد بسته بندی انواع محصولات مرتبط با حبوبات، قند و شکر صحبت می کنیم؛ صرفا منظور فروش انواع این محصولات با بسته بندی جدید و خاص نخواهد بود.

از موارد که گروه کارخانجات اوت سورس الماس دانه در آن فعالیت دارد؛ تولید مواد غذایی ( حبوبات – قند و شکر – سویا و برنج ) به صورت اوت سورس _ برون سپاری _ کارمزدی می باشد.
در ضمن برندینگ و اوت سورس بسیاری از برندها و شرکت های بزرگ در دست این شرکت می باشد. شما می توانید به راحتی با مشاوران گروه کارخانجات اوت سورس الماس دانه تماس گرفته و برای اوت سورس کردن محصولات با ما در ارتباط باشید.


همچنین شما می توانید از مشاوره رایگان در زمینه اوت سورس محصولات بهره ببرید.

منظور از فروش کارمزدی چیست؟

منظور از بسته بندی اوت سورس یا کارمزدی شامل خرید محصول مواد اولیه توسط شما و خدمات بسته بندی با تمامی مجوزات رسمی از طرف ماست. بسته‌بندی اوت سورس و یا کارمزدی برای کلیه فروشگاه های زنجیره ای و شرکت های پخش و برند های معتبر قابل اجرا می باشد.

Mohammad Shojaie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

طراحی، اجرا و سئو "دو هشت" dohasht

www.dohasht.com