شکر بسته بندی را از کجا تهیه کنیم؟

از کجا شکر بسته بندی تهیه کنیم

برای تهیه شکر بسته بندی به صورت عمده می توانید با کارخانجات الماس دانه در ارتباط باشید.کارخانجات الماس دانه سال ها در این زمینه فعالیت می‌کند.دارای بسته‌بندی بهداشتی و تاییدیه از سازمان ملی استاندارد ایران، لازم اقدام به فروش برای مشتریان می‌کند.

دستگاه بسته بندی

بسته‌بندی شکر، بیشتر به صورت وزنی و در بسته‌های 900 گرمی و یا در کیسه‌های 2-5 کیلویی دربازار عرضه می‌شود.بسته‌بندی این محصول در اوزان زیر 1کیلو از دستگاه‌های بسته‌بندی که به صورت وزنی بسته‌بندی می‌کنند استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها توانایی بسته‌بندی کردن شکر دراوزان 20 تا 1000گرم را به صورت تمام اتوماتیک دارا می‌باشند.ظاهر و کیفیت بسته‌بندی شکر یک امر ضروری می باشد تا بتوانیم رضایت و نظر مشتری را جلب کنیم. توجه داشته باشید که اگر شما بخواهید از 5 گرم تا 2000 گرم را بسته بندی نمایید. به دستگاهی که این کار را انجام دهد، دستگاه بسته بندی می گویند. اما اگر بخواهید برای اوزان بالاتر از 2 کیلوگرم تا 100 کیلو دستگاه مناسبی داشته باشید، باید از دستگاه پرکن استفاده نمایید.

انواع دستگاه های بسته بندی شکر

برای بسته بندی شکر به صورت کیسه‌ای در اوزان بالاتر از یک کیلو از کیسه پر کن و کارتون پر کن استفاده می‌شود.دستگاه بسته‌بندی حجمی، دستگاه بسته‌بندی دوتوزین، دستگاه بسته‌بندی 4 توزین، دستگاه بسته‌بندی ده توزین می‌باشد. هر کدام از این دستگاه ها برحسب سرعت بسته‌بندی در دقیقه طبقه‌بندی می شوند. این دستگاه‌ها مجهز به نمایشگرلمسی، منوی فارسی می‌باشند و اپراتوری بسیارآسان و راحت یکی از ویژگی‌های آنان به حساب می‌آید.

محل تهیه

برای تهیه شکر‌های بسته بندی، می‌توان به مراکز پخش شکر مانند کارخانجات الماس دانه، فروشگاه های زنجیره ای، هایپرمارکت و سوپر‌مارکت‌ها مراجعه کرد.

وج تمایز کارخانجات الماس دانه

یکی از تمایزات این مجموعه نوآوری در نوع بسته بندی است، دلیل آن جهت دید مشتری می باشد. این امر بسیار جذاب و متفاوت با دیگر محصولات مشابه می باشد.این موضوع باعث شده تا شعار همیشگی این واحد، پیشرو در نوآوری باشد.
یکی دیگر از وجه تمایزات این مجموعه احداث و راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای روستایی می‌باشد.

برند نیکو، در سطح روستای کشور که به دلیل عدم دسترسی عزیزان ساکن در مناطق روستایی به اجناس مورد نیاز با قیمت مناسب مورد بهره برداری قرار گرفته است. کلیه کالاهای تولیدی خود و همه کالاهای مورد نیاز اساسی مردم شریف این مناطق در دسترس همگان می باشد.

Mohammad Shojaie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

طراحی، اجرا و سئو "دو هشت" dohasht

www.dohasht.com