از کجا بسته‌بندی قند را تهیه کنیم؟

از کجا بسته بندی قند را تهیه کنیم

یکی از سوالات متداول برای عده زیادی که در کار تولید قند و یا مصرف کننده قند هستند این است که بسته‌بندی قند را از کجا می‌توانند تهیه کنند؟

قند خردشده یک از مواد غذایی پرمصرف در سبد خانوار به شمار می‌آید. این محصول که پس از خرد کردن قند تولید می‌شود دارای بسته‌بندی‌های متعددی می باشد.

شرکت الماس دانه پیشرو در بسته‎بندی انواع قند شکسته می‌باشد که شما می‌توانید با تماس با مشاوران کارخانجات الماس دانه اقدام به خرید و سفارش این بسته بندی کنید.

انواع گوناگون بسته‌بندی

بسته‌بندی قند در انواع مختلف عرضه می‌شود که یکی از نمونه‌های آن به صورت بسته‌بندی سلفونی در اوزان 450 یا 900 گرمی می‌باشد که در اکثر فروشگاه‌ها و همچنین سوپرمارکت‌ها که محصولات غذایی عرضه می‌کنند یافت می‌شود. نوع دیگر این محصول به صورت بسته‌بندی کارتن‌های 5 کیلویی یا کیسه های 10 کیلویی می‌باشد.

دستگاه بسته‌بندی قند

شرکت‌صنعت‌کاران‌متحد، سازنده انواع دستگاه‌های بسته‌بندی قند خرد شده می‌باشد. این دستگاه های به صورت تمام اتوماتیک برای بسته‌بندی انواع مواد گرانولی استفاده می شود.
سیستم بسته بندی قند شامل دستگاه بالابر Z به همراه مخزن، دستگاه بسته‌بندی توزین دار (دوتوزین، چهارتوزین، ده توزین)، نوار نقاله جلو بسته بندی، سیستم تاریخ زن حرارتی، سیستم فرم پاکت زن، دستگاه غبار گیر می باشد. این سیستم برای بسته بندی قند به صورت سلفونی در اوزان 20 تا 1000 گرم مورد استفاده قرار می گیرد.

برای بسته بندی قند به صورت کارتنی یا داخل کیسه در اوزان 2، 5، 10، 15 کیلوگرم، از سیستم کارتن پرکن شامل دستگاه بالابر پله دار، دستگاه کارتن پرکن (تک توزین – دو توزین) نوار نقاله زیر کارتن پرکن، سیستم کیسه گیر، دستگاه دوخت می باشد استفاده می شود.

هردو سیستم بسته بندی برای کارخانجات تولید قند، کارگاه های قند خرد کنی و بسته ‌بندی قند خرد شده مفید و قابل استفاده می باشد.

مدیر مدیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

طراحی، اجرا و سئو "دو هشت" dohasht

www.dohasht.com